Monday, April 11, 2011

Pertandingan Parang Di Perumahan (Part 1)

Waktu saya menaip posting ni, sedang berlangsung satu pertandingan parang di Perumahan Batu Biah, Limbang. Tadi sempat singgah sekejap sebelum pertandingan bermula. Masa tu para peserta baru je turun membawa parang masing-masing. Saya mengambil peluang merakam gambar-gambar parang yang turut serta. Awal-awal cam ni belum ramai orang, jadi senang sikit nak ambik gambar. Menurut penganjur, pertandingan ni akan diadili oleh tetamu kehormat, tak pasti siapa. Agak-agak yang behormat tempatan, maklumlah time ni tengah hangat nak pilihanraya. Senang sikit nak jemput orang besar-besar. :)

Untuk posting ni, saya pecahkan kepada 4 bahagian. Bahagian kedua akan saya upload Khamis nanti, esok saya dah nak ke Miri. Jadi, harap besabar ye..




















No comments:

Post a Comment